söndag 7 mars 2010

Shopping

Vaknade tidigt kände mig utsövd,fjäskade med att göra god frukost och såg till att min gubbe gav löfte om att åka med mig till Miomöbler och eu möbler.Vi ringde våra större barnbarn dom ville hänga med så vi åt lunch ihop.Dom små barnbarnen är fortfarande dåliga den lilla har fått ordentliga problem med sin lilla mage, och den andra gumman har öroninflammation,hoppas dom snart är friska igen.I alla fall så åkte vi andra och såg oss lite omkring, hittade två jättefina lyktor på Miomöbler och fick också en glasvas med mig hem.Sedan in på netonet och fick med mig en ny telefon behövdes verkligen,den andra hade tyvärr hamnat i en vattenfylld spann .
Nu ska min gubbe stå för middagen, han är bra på det, så jag ska sätta mig och läsa.

Ska snart lägga in lite foton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar