torsdag 18 mars 2010

jacka , måste ha

Skulle egentligen varit ledig idag men fick istället sitta med på anställningsinterjuver,vi ska nyanställa lite folk där jag arbetar.I morgon ska jag på kurs och sedan arbeta hela helgen.
På min lilla rast i dag var jag och kika på kläder gud vad mycke snyggt det finns. Var på Lindex och fick se en jättesnygg jacka men eftersom jag inget smakråd hade med mig kom jag på en liten ide om jag hänger den längst in på en klädställning är det ingen som hittar den (fanns bara en kvar) ack vad snopen jag blev när jag skulle visa min kära make den, den var borta hitta den inte i hela affären , flera expediter hjälpte till och leta men det hjälpte ej. Nu måste jag ju bara ha en sådan jacka min gubbe fick köra ner mig till Göteborg och där fanns den på Kungsgatan phu.
Köpte räkor och drack vin mmmmm gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar