lördag 13 mars 2010

Härliga sol

Vaknar av att solen tittar in i vårat sovrumm man kan inte bli annat än på strålande humör.
Denna veckan har jag inte hunnit vara inne här haft fullt upp med arbete, måste bara tala om att i Torsdags vid 04 på morgonen var jag uppe och skulle se vad katten höll på med hon var inte som hon brukade ,jag tittade ut mot baksidan av vårat hus och fick se en otroligt stor varg, helt fantastiskt men sammtidigt skrämmande, jag var lite hispig hela den dagen.Pratade med grannen om det ,då talade hon om att hennes schäfer Elin varit så underlig men då kunde hon förstå varför.
Härligt att bo så nära skogen , vi ser både älgar o rådjur ofta. Min kära gubbe är ute och visar våran båt som är till salu , jag ska baka lite sedan blir det en långpromenad. Ha en underbar solig dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar