fredag 30 juli 2010

semester

23/7 Äntligen semester , vi försöker komma iväg ganska tidigt, hämtar husvagnen på almön ska ta hem den till Jordliden och packa, allt går smärtfritt vi packar vagnen säger hej då till alla runt omkring och helt plötsligt frågar min kära make efter fjärrkontrollen till mowern som vi behöver för att kunna flytta husvagnen,jag har ingen fjärrkontroll ,herregud in igen rotar igenom allt hemma barn o barnbarn hjälper till ,ut till bilen går igenom allt i bil o husvagn men icke mannen åker till Almön för att titta där kvar på parkeringen står en mycke ilsken fru ,vi hittade den inte.Åker ändå, räknar med att kunna få lite hjälp av andra ,campare brukar vara hjälpsamma.
Vi kommer till Varberg Glommen det är ganska fullt ,vi är där två dagar.Sedan drar vi vidare till Höganäs,dit kommer även min syster och svåger,vi drar alla vidare till Ystad en underbar stad ,skulle kunna tänka mig att bo där.och nu i dag den 30/7 är jag o min kära make på en camping i Sölvesborg.
Lovar att sätta in bilder efter semestern.

1 kommentar:

  1. Vi kan bli grannar i Ystad.....känner samma som dig.............Älskar den rara lilla staden....vart där mkt under åren!!!!

    Kram

    SvaraRadera