tisdag 6 juli 2010

Lunch

I dag kom mina goa arbetskamrater EL och HA hem och hälsade på AM skulle också komma men hon fick tyvärr förhinder.Det var jättekul att träffa dom,jag fick ett jättesöt zinkhjärta med blommor och små sidenrosor på ,visst är dom gulliga.Kul att få prata bort några timmar men vad tiden gick fort.Även mina barnbarn Angelina och Lovisa och min lilla grannkille Anton kom in och Luncha med oss, jag tror mest att det var jordgubbarna och glassen som dom visste skulle bli efterätt som hägrade,dom är underbara.
Nu ikväll kom vårat lilla barnbarn Tindra och hennes mamma Mickaela och Pappa Tony ,Lilla Nova Var inte med hon skulle sova över hos farmor Lotta o Farfar Peter.var också nu i kväll inne hos dottern mitt emot hon och hennes väninna höll på med storbak ,dom höll på att baka kanelbullar ,det var bullar överallt,Nej nu ska jag softa resten av kvällen.stora ,fick äran att provsmaka o gud vad gott med nybakat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar