fredag 17 september 2010

otursdagen

Fredag morgon , har en tid hos läkarn ska dit och ta prover på fastande mage,ja minnet är kort sätter mig och äter frukost så nu kan jag inte ta proverna .herregud vad tänker jag på.Kl 8.00
kommer dom och sätter in värmepump allt går efter förväntan ,men så ska killen hämta någonting på firman så han ska iväg med bilen,vad tror ni händer då ,jo han kör fast och födärvar stor del av gräsmattan. Ja det är bärgare som får komma ,tar en stund han har fastnat rejält. Klart att han också går rätt in med leriga skor hela mattan lerig. I kväll ska vi ha kräftskiva min kära make sätter upp partytält ,vad händer då,jo en vindpust kommer och tar det med sig.Nu har han äntligen fått upp det riktigt skam den som ger sig.Nu hoppas jag på att allt går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar