söndag 13 juni 2010

ONT,ont,ont

NU HAR JAG OPERERAT FOTEN PÅ KUNGÄLVS SJUKHUS,EN FANTASTISK PERSONAL,HUR GULLIGA SOM HELST.DOM TALA OM FÖR MEJ ATT MAN KAN FÅ EN HEMSK SMÄRTA EFTER OPERATIONEN OCH NU KAN JAG INTYGA ATT DET STÄMMER. JAG HAR FÅTT MORFINTABLETTER SOM JAG FÅR OCH DÅ KÄNNS DET NÅGOT BÄTTRE.jAG HAR EN UNDERBAR MAN SOM VERKLIGEN TAR HAND OM MIG.fOTEN ÄR I PAKET OCH JAG HAR FÅTT EN FRUKTANSVÄRD FUL SKO ATT HA PÅ PAKETET,JAG SA TILL MIN LÄKARE ATT JAG KOMMER ATT HÅLLA MEJ INNE SÅ LÄNGE JAG SKA HA DEN PÅ.jA NU HOPPAS MAN PÅ BRA VÄDER SÅ MAN KAN FÅ LITE SOLBRÄNNA TROTS ALLT.

2 kommentarer:

  1. Stackars dig..................Krya på dig nu!!!!Hoppas att foten läker fort!!!!

    Kram kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Tack gumman,det känns inte alls bra det här,tur att jag inget visste för då hade det nog inte blivit någon operation.

    SvaraRadera