tisdag 23 februari 2010

Arbete mm

I Söndags var vi och hälsa på min lilla mamma som bor i Kode,efter att ha varit där åkte vi och skotta av båten som ligger på Nordön jisses vad snö det var.I dag har jag sovit hela förmiddagen har jobbat ett hästepass på grund av sjukdom fick jag arbeta från Måndag 07 till Tisdag morgon ,fy vad trött jag var, mådde riktigt illa.Förresten min lilla skridskotjej tog silver, ni är jätteduktiga tjejer.Ska iväg med en arbetskamrat och köpa presenter till två jättegulliga arbetskamrater,en fyller 50 och en har gift sig , .Ja det händer en del vårat minsta barnbarn Tindra har åkt på något , nästan 42 i temp känns inte bra,krya på dig lilla dockan.Nej nu ska jag fixa till mig lite för snart kommer en annan liten godin från skolan , Lovisa som går i 3:an det är allt gott med barnbarnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar